Promocje
Xiaomi Mi5 3/32GB Czarny
Xiaomi Mi5 3/32GB Czarny
1 800,00 zł 1 499,00 zł
szt.
Powerbank Xiaomi 2C 20000mAh QC 3.0
Powerbank Xiaomi 2C 20000mAh QC 3.0
149,00 zł 135,00 zł
szt.
Etui IPAKY Xiaomi Redmi Note 5A
Etui IPAKY Xiaomi Redmi Note 5A
29,99 zł 24,00 zł
Xiaomi Roidmi 3S Transmiter Bluetooth Czarny
Xiaomi Roidmi 3S Transmiter Bluetooth Czarny
109,00 zł 73,00 zł
szt.
Nillkin CASE Xiaomi REDMI PRO PLECKI ZŁOTY
Nillkin CASE Xiaomi REDMI PRO PLECKI ZŁOTY
38,00 zł 20,00 zł
szt.
Karta pamięci SanDisk micro SDXC 128GB 100MB/s A1
Karta pamięci SanDisk micro SDXC 128GB 100MB/s A1
230,00 zł 220,00 zł
szt.
Pokrowiec IPAKY XIAOMI MI5S PLUS W 3 KOLORACH
Pokrowiec IPAKY XIAOMI MI5S PLUS W 3 KOLORACH
29,99 zł 20,00 zł
Xiaomi Mi A1 4/64GB Black LTE800 5,5" Snapdragon 625
Xiaomi Mi A1 4/64GB Black LTE800 5,5" Snapdragon 625
1 049,00 zł 845,00 zł
szt.
Xiaomi Redmi Note 5A Prime 3/32GB Szary LTE800
Xiaomi Redmi Note 5A Prime 3/32GB Szary LTE800
645,00 zł 619,00 zł
szt.
Szkło hartowane Mofi REDMI PRO (3 kolory)
Szkło hartowane Mofi REDMI PRO (3 kolory)
35,00 zł 30,00 zł
Pokrowiec MOFI XIAOMI REDMI PRO BRĄZOWY
Pokrowiec MOFI XIAOMI REDMI PRO BRĄZOWY
34,99 zł 20,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

W celu zgłoszenia reklamacji lub pytań z tym związanych, można skontaktować się bezpośrednio z naszym serwisem pod nr. telefonu 888 141 618

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 888 414 345 lub bezpośrednio do serwisu 888 141 618.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie (do ściągnięcia w załączniku nr 1) , w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklepfosttech@gmail.com lub telefonicznie: +48 888 414 345. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie( do ściągnięcia w załączniku nr 2), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Załączniki

1. Reklamacja produktu 

2. Zwrot produktu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl